Tuesday, November 28, 2006

Entah kenapa?

Assalamualaikum w.b.t

Tuesday, November 28, 2006

Bismillahhirrahmanirrahim

Entah kenapa kali ini saya tidak sedih!
Entah kenapa juga kali ini saya langsung tidak terharu!
Dan entah kenapa kerna itulah kali ini tiada setitis air mata pun yang tumpah!

Adakah itu tanda tiada lagi kasih antara saya dan suami?
Adakah itu petanda saya sudah sampai tahap berputus asa?
Adakah itu petunjuk sampainya masa untuk saya terima cabarannya?

Entahlah...
Biarlah masa tentukannya...
Apapun Hani tetap anaknya juga...
Tiap malam saya akan hubungi ayahnya dan terus serahkan gagang kepada Hani
Saya tiada nafsu dengar suaranya!
Saya juga tidak mahu dikata apa-apa olehnya!
Biarlah ia berlalu sendiri sehingga dia putuskannya sendiri...
Lagi cepat lagi bagus...
sebelum saya berubah hati...untuk kembali seperti sebelum-sebelum ini!



Suara hati dan pemikiran siti detik 11/28/2006 08:54:00 PM 2 cetusan hati
Cerita tentang; Baiti jannati


Wassalam

No comments: