Wednesday, May 9, 2012

Hidup saya memang penuh pancarba

Assalamualaikum w.b.t


Saya tak tau

Sangat tak tau

Apalah nasib saya agaknya

Dlu saya yakin amat yang allah akan jumpakan saya dengan orang yang tepat

Tapi sejak setahun lalu saya banyak jumpa mereka yang bukan2

Ya allah, saya kena betulkan amalan saya ni

Rasanya inilah petunjuk yang allah nak beri kepada saya

Syukur diberi kesedaran

Nak bercerita pengalaman hidup bab ni tapi saya tak terdaya

Emosi saya enggan bercerita

Emosi rasa menyesakkan dada

Sungguh rasa macam tak boleh bertahan lagi

Ingin pergi jauh dari suasana ini

Apakan daya....



Wassalam

2 comments:

Irfa said...

jika bercerita dan memudaratkan lebih baik diam je..

dayangbest said...

ada sebab kenapa jumpa org pelik2 camtuh
dayang pun camtuh gak
until now...

apa2 pun
letak diri sendiri dan hani lebih dari org lain

dyg yakin akak akan jumpa yang terbaik nanti