Tuesday, May 15, 2012

Ujian getir

Assalamualaikum w.b.t



Sambungan entri sebelum ini

Saya rasa Allah sedang hadapkan saya ujian getir lah

Satu2 ujian mendatang

Bukan ujian biasa ni, hebat

Saya tak minta pun

Entah, sedang fikir apa hikmahnya

Saya ada buat entry pasal sorang yg kononnya pts gred 52 tu kan

Akhirnya dapat bongkarkan yg dia tu gred 22 jer

Siap dapat carik bini dia sapa

Sekarang jadik kawan plak dengan bini dia

Ok tu satu hal

Baru ni jumpa balik satu lelaki yg dulu saya ada citer dlm blog

Tak taulah kenapa berjumpa pulak

Macam allah dah atur2kan plak

Sebab berhati2 saya jalankan siasatan sekali lagi

Dengan mudah allah jumpakan saya dengan bekas makwe dia

Ditakdirkan allah makwe dia boleh terbuka cerita dengan saya luar dalam

Ya allah sapa tak terkejut

Sex maniac lah saya rasa kelaki tu

Makwe dia citer sungguh xkawin tapi bolehbuat projek sehari 6 kali

Giler ba*i sungguh

Adoi saya terperangkap lagi

Penipu sungguh lelaki ni...

Syukur juga dia takde di bumi malaysi ni....

So penipuan tak diteruskan

Nalah siasatan saya dapat diselesaikan dengan finding yg memuaskan hati

Sekarang ni doa jerlah jgn jumpa lagi orang2 gila camni

Manuasia pelik ni ada dimana2 rupanya

Tak ingat dah dosa pahala

Patutlah baby dibuang merata

Kronik dah malaysia ni

Amalan islam langsung xjadi pegangan

Sekx luar nikahjadi basahan....

Please.....bjgn kata saya suka nak jumpa lelaki camni, ya allah disimpangkanlah hendaknya..

Stress mokcik....

Moh dok masjid jer bak kata miss sinar...

Wassalam

3 comments:

Irfa said...

moga jumpa yang baik..teruskan mencari.ada hikmahnya bila yg dirancang x menjadi

MA said...

Kita tak boleh percaya bulat-bulat dengan semua kata-kata lelaki terutama sekali kalau perkenalan itu start dalam Internet. Saya gerenti 90% men yang dok prowl dalam cyberspace are predators yang mencari mangsa yang vulnerable dan naive. Kalau tak, tak de lah keluar kes dalam paper ttg mangsa kena tipu/rogol dgn teman cyber.

Jadi berhati-hati lah Salwa. Jangan terlalu lurus dan naif. Bukan semua orang baik hati dalam dunia ini.

Kena letak buruk sangka sikit...

Anonymous said...

Wa, sblm nak jumpa the right one, akan ada manusia pelik2 kita temui. Sblm ina jumpa suami, ina pernah berkawan dgn drug addict, kaki mtk duit, kaki penipu. Kaki perempuan. Bila ingat2 semula, ina ni jenis naif lah dulu2, mudah percaya dgn org. Cuma ina ni, hanya dating keluar makan je...tapi Allah mmg memelihara ina dr terjebak utk tersangkut dgn mamat2 tu. Bila fikir2, takutnya kalau dulu jadi kawin dgn mamat2 yg kita kenal tu. AlhamduliLlah, lps jumpa suami ina, baru rasa secure & rasa inilah yg ina cari selama ni...tp sbnrnya Allah bg jumpa manusia2 tu, utk kita belajar proses kehidupan. Pengalaman hidup. Cumanya, jgn kita serah bodoh bulat2 diri kita...mesti ada harga diri yg tinggi. Wa lg pandai bab2 harga diri ni....