Wednesday, June 6, 2012

Hmmmm! Apa kecoh2?

Assalamualaikum w.b.t



Ini hidup saya

Ini blog saya

Sukati saya nak tulis apa

Bukan saya tak bagi dikritik

Bukan saya tak suka dikomen

Bukan saya tak boleh terima pandangan orang

Bukan dan bukan...

Cuma saya rasa komen itu tidak adil

Saya rasa komen itu tidak melihat secara menyeluruh

Memang salah saya

Sebab ayat begitu terhad dapat ditulis disini

Maybe dulu saya boleh terima kritikan

Jiwa saya kuat

Saya tak kisah apa orang nak kata

Tapi sekarang bila sesuatu tu orang komen

Orang kritik

Walhal saya rasa perkara tu tak patut dikatakan terhadap saya

Sebab saya dapat rasakan kritikan tu tak betul

Kritikan tu tak membina

Kritikan tu rasa menikam-nikam jantung hati

Tapi kritikan tu macam sakit ati saya membacanya

Macam tak adil untuk saya

Maka jalan keluar sebaiknya

Baik saya silent kan jer blog ni

Tak payah ceritBpada sapa2

Tulis sendiri, baca sendiri









Wassalam

No comments: