Sunday, June 26, 2011

Gambar rumah sewa baru di Sungai Merab, sewa RM450 jer...


Assalamualaikum w.b.t

Ni gambar rumah yang sempat yg ada

Ada lagi tapi slow sangatlah signal kat area sini

Kang lambat2 upload susah pulak

Takde pilih2...main upload jer

Sekali gambar bulik jer yg ada...nanti2 gambar kat luar dan ruangan lain lak


pada saya berbaloi Rm450 sebulan


Nilailah sendiri, barang2 yg ada satu pun xde barang saya


Ni gambar hari2 awalo pindah tu....sy xbawa apa pun


sekadar kain baju sikit beli langsir dan cadar baru, tu jer, lain2 semua tuan rumah punya


yaya dah ada katil sendiri...suka dia dan saya pun suka juga

 satu jer terselit gambar ruang tamu....ada sofa walau buruk ada juga tmpat rehat kan...


Dapur, mesin basuh n bilik air 2

 meja makan and ruang tamu ke 2
 bilik master yang besar sangat ada 3 katil dr ruang tamu ke 2


dari dalam bilik pulak ke ruang tamu 2

 katil hani
katil hani (kiri) dan saya (kanan)



eh..katil yaya lagi


sama atas tadi cuma nak tunjuk luasnya kawasan dia

Wassalam

5 comments:

Luna said...

ya Allah,mmg ok sgt akak..susah nak cari yg fully furnished harga mcm tu..mmg rezeki akak dan anak2...dekat pun dekat dgn sgala tmpt2 yg penting..semoga hijrah ni memberi cahaya kpd akak utk hari2 mendatang~

dayangbest said...

wah..besar, furnished plak tuh
sewa sama je ngan rumah lama dayang kat kuantan dulu tp kosong jek

MA said...

RM450 kat KL dapat bilik ajer....:)

Irfa said...

MMG SANGAT BERBALOI..
BUKAN BERBALOI JE..TAPI BERBALOI2KALAU SAYA PUN SUKA DAPAT FULL FURNISH CAM NI..DTG BAWAK BEG BAJU JE LA :-)

ALHAMDULILLAH LA KAK

Zareda Norman said...

syukur.. rezeki berganda ganda