Friday, February 15, 2013

cinta hatiku Hani

bismillahirrahmanirrahim

assalamualaikum wbt

dah share gambar dengan cinta hati syurga saya sekarang share dengan buah hati pengarang jantung gunung meletup....eh tak leh cakaplah sayangnya saya kat si tunggal ni.

kami akan ambil gambar setiap minggu masa saya ziarah dia. dan disebabkan boring maknya asyik ambik gambar maka saya createlah ambik gambar biuk2 maka setiap kali ambik gambar akan ada dua versi, versi biol dan versi biasa....saya kumpulkan veri biol...untuk kenangan nantinya.....











2 comments:

Irfa said...

hehe..kami mmg suka ambik gmbr cm tu tp malu nak letak kt blog
mcm blog akak yg utk invite reader ni oklah ;)

comel hani
semua gambar akak diatas tutup mulut
last baru nampak sengih ;)

MOKCIK AZWA said...

Comelnya gambar2 "biol" ini hehehee.. suka tengok..utk kenangan hari kemudian kan..