Friday, January 27, 2012

Pengalaman malam ini

Assalamualaikum w.b.t


Saya sekarang otw ke kota baru

Naik bas transnasional

Nak jadi cerita saya tak tengok time dia

Masa beli ptg smlm bdk kat kaunter tu cakap 9.45

So saya mmg set dlm otak tiket sy 9.45

Saya bertolak dr rmh dlm jam 9.15

Saja nak sampai ngam2

Taknaklah bayar parking berbumbung lama2

Sekali sampai tanya kat kaunter bas dah jalan

Dari jauh mmg sy nmpak xde bas 2 tgkat

Yg ada semua transnasional setingkat

Masa dia cakap bas dah jalan takde lain sy terbayang

Hanya terbayang wajah kesedihan hani jer

Dahlah last week saya xtelefon

Terlupa sebab sibuk sgt jumaat lepas

Saya ke KL ikut KP

Bila ingat bateri hp dah kong

Terus tanya kaunter bas tu pergi mana, ada singgah stesyen lain tak

Dia jawab singgah di hentian putra sampai jam 11

Apa lagi, terus cari teksilah

Mahal pun mahallah

Kena RM53

Takperlah asalkan dapat jumpa hani

So sampai hentian putra terus cari dan tanya

Berderet2 bas transnasional

Mujur jumppa, terus naik,

Xsampai 3 minit bas terus jalan

Syukur alhamdulillah


Wassalam

1 comment:

Irfa said...

YaAllah..naik bulu roma bila baca bas dah jalan.tak kisah lah bayar lebih asalkan sempat naik bas..kdg2 setting jam kita tak sama ngan setting jam drebar bas itu

moga Hani gembira nanti..tak sabar tunggu cerita :)