Friday, July 13, 2012

Dia telah menjadi suami saya

Assalamualaikum w.b.t


Hashim minhat itu telah menjadi suami kepada Salwa Muharam

Yer, benar

Hanya 28 hari sahaja saya ambil masa Untuk menilai dia

Walaupun masa berlalu pantas

Dan mungkin saya belum mengenali dia

Tapi saya benar2 serah pada Allah untuk putuskan apa yang terbaik buat saya

Alhamdulillah selepas 4 hari saya yakin inilah yang terbaik

Inilah suami yang saya idamkan

Segala2nya umpama mimpi

Semuanya berjalan pantas

Tiba2 saya telah menjadi milik suamai saya

Takde rasa kesal walaupun sedikit dengan keputusan ini

Dia sangat bertanggungjawab

Dia sangat baik

Pada dia segala perbuatan yang baik ada

Sampaikan setiap kali dia berbuat baik kepada saya,

Saya menitiskan air mata dan kerap kali juga bergenang air mata

Terasa seolah2 dia satu anugerah terindah dalam hidup saya

Indah sangat rasa bahagia ini sampai tak terungkap perasaan ini dengan kata2



Wassalam

3 comments:

Luna said...

Alhamdulillah...segalanya telah dipermudahkan...sememangnya berdua lebih baik.

Anonymous said...

Wa, lama giler ina x buka blog ni.... Anyway, congrats!

KV said...

Tahniah. Lama giler tak datang sini. Skali dtg dpt berita baik. Alhamdulillah