Saturday, April 9, 2011

saya dan dunia saya yg xhenti dilanda dilemma

Assalamualaikum w.b.t


Tak boleh ikut nasihat spy jgn bgtau ayah hani


Sebab yg memandang saya


Yg memikul rasa bersalah juga saya


Yg merasai kesedihan dan kerinduan dia juga saya


Maka saya sms juga pak hj spy call anak dia


Selasa lepas hani kat rumah ponteng sekolah


Asalnya saya dah bbm boss minta cuti


Yaya eczema


Teruk sangat dah kudis satu badan


Tambah kronik sebab malam2 hebat sungguh dia garu


Tahap berdarah2 meleleh2 kulit tanggal


Tapi sampai pagi boss xbalas nak call malam dan subuh2 malu pulak


So saya bersiap pagi tu minta izin masuk lewat jer


Eh Hari pertama tu saya gi kerja hani jer yg ponteng (dgn kebenaran ustazah)


Sebab yaya saya xpakaikan baju spender jer pakai


Kudis sapu krim sebelum tu cuci luka


Ubat 3 kali makan tu sebab hani saya pontengkan


Saya monitor thru hp jer


Genap jam 1 call suh bagi makan ubat


Pastu apa perkembangan eczema dia hani mms je gambar


Hari kedua dah ok sikit nampak kering


Tp masih perlu perhatian dan saya cadang nak bawak pakar


Tu yg mohon cuti bbm boss xjawap


Pagi saya terima bbm dia suh setelkan hal anak


Yeyee dpt cuti


Bbm miss sinar yg baru balik kawin majlis kat kelantan


Ajak minum


Kami minum kat larizzz sg merab pastu basuh keter


Tengah2 basuh keter dlm jam 11 geng call bgtau ada OKT mati kat pej KL


Apalagi saya dgn miss sinar dah tau dah mmg isu besar ni


So saya call boss takut dia xtau


Boss dah tau dan minta saya call anak buah yg gi cover pembukaan mah khas rasuah di shah alam


Ahaaa letihlah malam kang sambung lagi citer ni


Pala pening sgy taip dr hp jer ni.


Asal td wat entry nak citer hal yaya tp ke lain plk daaaa

Wassalam

2 comments:

yana said...

risaunye kalo sms tu nanti jadi bahan utk bapanye tuntut hak penjagaan anak..

Hanisumayyah said...

tak terfikir pulak...apapun ayah dia tak mampu, mahkamah pun boleh fikir...anak2 lain berderet nak bela....saya rasalah...