Friday, April 1, 2011

Kagum dengan diri sendiri

Assalamualaikum w.b.t



Saya cepat betul dapat buang rasa sedih


Dan sekarang seperti rasa takde apa-apa


Saya rasa saya sangat positif nak meneruskan kehidupan


Dan tak terasa langsung kekurangan dan hidup lebih fokus


Sebelum ni rasa macam sukarnya nak tempuh semua ni


Rasa macam akan kesepian dan kesunyian


Tapi sebaliknya tidak, saya frasa lebih bersemangat


Moga Allah terus memberi kekuatan dan memberikan saya kelebihan dalam mengendalikan hidup saya seterusnya


Saya percaya Allah maha mengetahui dna hanya akan menguji insan yang dipilih


Ujian yang diberi adalah sebagai tanda Allah sayang akan hambanya


Saya tetap sabar menanti apakah hikmah disebalik semua ni


Moga2 kesabaran saya ni akan dapat aya kecapi ditahun-tahun akan datang


Moga2 kesabaran itu akan ada manisnya....ameeen
Wassalam

3 comments:

Irfa said...

AMIN :-)

MOKCIK AZWA said...

aminnn...

dayangbest said...

Aminnnn!!

Keep on moving kak :)
Love the positive thought