Friday, October 7, 2011

madrasah

Assalamualaikum w.b.t


Hani dah dihantar ke kelantan

Setakat malam tadi xmasuk madrasah lagi

Tapi dah interview

Dari lepas raya kan hani duduk di kampung

Kira2 hampir sebulan juga xsekolah

Kemudian saya ambik dia masuk sekolah seminggu kat fuqaha'

Utk bye2 cikgu dan bagi hadiah kat kawan2

Then weekend last week saya hantar

Sabtu tu ada perasmian kompleks sprm perak oleh sultan perak

So seawal 6 pagi lepas subuh saya dan hani bertolak ke sana

Sampai2 sana ngam2.

lepas majlis urus sidang akhbar pastu dalam jam 3 terus ke kelantan

Lalu jalan grik

Mencabar juga jalannya

Tapi sebagai pemandu tegar macam biasa takde masalah

Cuma tak berapa bestlah sebab bawak waja

Kan saya dah ketua unit komunikasi korporat

Dapat keter sebijik untuk unit saya

So saya gunakan ajerlah

Save duit mnyk sebab saya malas nak claim

Ke kelantan selain hantar hani juga saya kena hadir kursus

Kursus untuk agensi penguatkuasaan

Sampai sana sms ayah hani utk ambik dia

Sebab saya sampai dah jam 8 malam sabtu tu

Perjalanan saya dlm 5 jam jer dr ipoh

Program start 8.30 mlm. Mmg ngam2 jerlah

Hari ahad pun pepagi ayah hani dtg ambik dia.

Malam hantar. Camtuler rutinnya

Eh nanti sambunglah.

Wassalam

2 comments:

Irfa said...

cepat sambung kak :-) x sabar nak tahu apa citer kat sana..(sibuk je)

Zareda Norman said...

nekad sungguh hati salwa melapaskan hani...