Sunday, April 18, 2010

Malam tadi jumpa suami!

Assalamualaikum w.b.t

Semalam saya balik seremban, saja balik sebab pen drive tertinggal dan nak ambik cpu hantar format kat kedai.


Sesiang2nya saya tido jer sebab kepala pening sangat. dari jumaat lagi sebab yang tak ketahuan. Masa ambik hani balik dari rumah pengasuh, mas atunggu hani depan pintu saya dah termuntah mujur sempat lari kat tangga....kalau tak melambak!


Dalam perjalanan balik tu, saya muntah banyak kali, tak berhenti keter pun. Muntah atas towel hani jer...sorry ler citer macam ni. tapi memang harulah kepala pening pastu muntah bertubi2...bayangkan ajerlah.


Sampai terus naik rumah, hp tinggal dalam keter pun tak perasan. Sabtu petang pening masih ada saya gagah balik seremban juga.


Sampai keter tengok2 ada 6 missed call, dari pak haji dan juga dari boss. Saya tak call semula pun. Lantaklah badan sendiri pun tak larat nak layan.


Balik rumah lepas maghrib saya terus on aorcond tido! hani ngadu2 lapar tengok2 terus tertido. Tapi kat rumah pagi petang dah makan...malam tu makan biskut jer...


Tengok2 jam 11.30 pak hj balik. Bawak nasi panas2 dengan lauk banyak sangat. Saya terus makan. Suap hani siap bawak nasi dalam bilik lagi.


pak hj kejutkan hani katanya nak borak2 suh hani menagdu ami ada buat apa2 kat dia tak...



Then, hani tido balik, pak hj ajak tuuut kat bilik satu lagi...kepala pening dah agak okay sebab dah tido dan duk sejuk lam aircond....terus layan laki yag tak jumpa 20 hari.....hahahaaaaa...



Subuh2 pak hj chow ke masjid. malam sebelum tido pak haji kasi serounbd syarahan, pasal dia tengok saya tak keruan akhir2ni, so doa suh jaga amal...ha'ah betullah tu bang, amal ke lautttt akhir ni...

Wassalam

No comments: