Wednesday, November 30, 2011

bodoh punya jantan

Assalamualaikum w.b.t


Saya masih sibuk dgn urusan kerja

Entahlah sapa yg tak sibukkan?

Tapi rasanya sibuk saya ni lain macam sket.

1 dis ni indeks persepsi rasuah akan diumumkan

Dan indeks nya jatuh 0.01 dr score 4.4 jd 4.3

Tu yg kecoh boss no 1

Kecoh boss no 1 di transfer pd boss2 lain

Yg akhirnya memberi tekanan tu pd saya

Last friday saya ke tekam jerantut

Balik hari ahad

3 hari merangka strategi

Merangka KPI dan dasar utk jabatan next year

Pening, kelabu, blur, confuse

Xtau dah nak kata apa sebab ken aperah otak

Brainstrorming apa hala tuju apa output apa incomee

Apa impact!

Juga apa quick win and apa big win yg nak dicapai

Rasanya dah letih dah sprm buat macam2

Nak statistik tgkapa?

2006 tgkap 500

2010 tambah jd 944

This year dah cecah 900 jg

Nak suruh tgkap high profile case

Kata dulu suh charge khir toyo

Dah charge pun!

Nak iklan? Segala macam iklan, drama TV, advertorial kita beli juta2

Berita Sprm satu hari dalam paper dan online jer more than seratus

Tapi berita negatif tetap ada

Kalau ikut ranking CPI ngara yg kuat pembangkang mmg susah nak score

Kalau kjaan pemerintah dominan hah yg ngra tu score bagus

Spore and hong kong jer contohnya!

Okay citer lain plk

Saya xsangka sy jumpa lelaki paling 'teruk'

Sorry sy gunakan ptaan tu

Kelemahan saya sebenarnya

Tapi saya anggap sebagai pengajaran utk saya

Pada masa sama saya maafkan dia atas apa yg berlaku

Sebab selagi saya tak maafkan saya takkan dapat move on

Panjang jg ceritanya

Cuma saya nak bgtau nasihat kawan2 blog ni sgt benar rupanya

Nanti esok lusa saya citer bila emosi sy dah stabil dlm isu ni

Kalau citer kang keluar ayat -ve. Xelok

So no more istilah bakal suami dah!

No more lelaki dah!

Serik betul dgn apa yg berlaku ni!


Wassalam

4 comments:

MA said...

Tanak komen dulu...nak tahu apa yg terjadi...harap Salwa dah bertenang.

Zareda Norman said...

salwa

lelaki salwa.. pantang ada peluang sure akan amik kesempatan.. so be calmok... nanti citer.. hehhehe

Pnut said...

nak komen, tapi nak baca cerita dulu

Irfa said...

tarik napas..lepas
tarik napas..lepas