Saturday, September 30, 2006

sudah 11 hari...

Assalamualaikum w.b.t

Saturday, September 30, 2006


Sudah 11 hari saya dan anak tidak bertemu suami. Adakah saya terlalu bodoh untuk membiarkan diri diperlaku begini setiap kali kami bergaduh? Dibiar bontang denan diberi kata dua untuk dicerai!


Mungkin saya bodoh, ya memang bodoh kerana menagih secebis kasih dari insan bernama suami sedang dia sedang bermadu kasih dengan isterinya yang lain.


tiadakah perasaan dia? saya letih.. letih sungguh sungguh sungguh sungguh melayan kerenah seorang insan bernama suami....!!!!! Tapi kenapa saya masih menunggu dia, kenapa...kenapa....kenapa?????


Buat pertama kali sejak Sabtu lalu, saya cuba call hari ini untuk pecahkan kebuntuan tentang masalah kami, dia jawab tapi bila dengar suara saya terus dimatikan h/p, sebentar sampai sms, "tolong jangan call, hanya hani sahaja boleh call". Siapa saya dimata dia? sehingga langsung tak mahu mendengar suara saya?????


Mahalnya kasih sayangnya, murahnya harga diri saya dimata dia... sekiranya ada jodoh kami berbaik semula saya akan kenang saat dia mendera perasaan saya ini... saya akan ingat sampai bila-bila... sempena Ramadhan seharusnya insan membanyakkan sabar tapi dia sebaliknya.


Suara hati dan pemikiran siti detik 9/30/2006 04:31:00 PM 1 cetusan hati
Cerita tentang; Baiti jannati


Wassalam

No comments: