Wednesday, February 17, 2010

Masalah kesihatan saya

Assalamualaikum w.b.t


Tajuk jer dah menggambarkan cerita isinya. Ya, saya mengalami pening kepala bertukar kiri dan kanan sejak jumaat lalu.


Saya ada makan panadol, dan baik seketika, apabila kesan pelalian panadol habis, maka sakit kepala berulang semula.


Sakit kepala memang menganggu. Tapi saya teruskan juga kehidupan sebab biasanya kalau datang bulan memang akan pening kepala 3 hari 3 malam.


Bezanya kali ni tak datang bulan yang datang sakit kepala ni jer.


Malam ni saya nak tengok tekanan darah, naik ker tidak, kalau tinggi, jawabnya esok saya akan ke klinik kesihatan.


Nak juga cari jawapan, kenapalah agaknya sakit kepala ni payah sangat perginya???


Agaknya banyak sangat dosa2 yang nak dikifarah? Ini kalau tengok sudut positifnya.



Wassalam

1 comment:

UmmuSarah said...

Jzkillah...jemput akak dtg membaca blog ini :)

Akak doakan, Wa cepat sembuh. InsyAllah, semoga penyakit ini transient...tidak membawa kpd perkara2 yg lebih berat...amin.