Tuesday, December 14, 2010

tutup blog?

Assalamualaikum w.b.t



Saya rasa saya dah takde citer yang relevan lagi


Maksudnya yang relevan dengan dunia bermadu


Sangat jelas dan nyata yang kehidupan saya sudah berbeza


Dah takde kaitan dengan kehidupan bermadu lagi


Secara dasarnya I have no idea what should I write.


Yang ada hanyalah kehidupan kerja dan kerja lagi dan lagi


Dan saya pun rasa sangat tak relevant untuk saya cerita hal kerja


Sebab kerja saya takde kaitan dengan anda semua


So I have a very very good reason to close permanantly this blog


So, what say you?


Wassalam

9 comments:

dayangbest said...

Janganlaaaaa
Nanti nak baca apa??

oren said...

sometimes, kita tak tulis ikut tajuk blog lah kak..kita selalu menulis utk meluahkan apa yg terbuku, tak kisah la samada hal peribadi atau hal pejabat..kita tulis jugak utk tatapan kita dikemudian hari..

so, atas sebab2 yg relevan nih, tak yah la tutup..

kalo dok rasa mcm tak relevan, tukar tajuk blog lah..hikhikhik..

eiz said...

jangannnnnn tutupppppp..

Pnut said...

alaaa jgn la tutup.. tak syiok la..tulis je la...

izah said...

ala kak...x pyh la tutup kak...mana tau ada yg nk baca cite dolu2 akak ke....saya la tu sbnrnya coz x hbs lagi baca...

kakLuna said...

setuju dgn kak oren..x pyh la tutup, tp tukar je url tu..tp sbnrnya duniabermadu tu still relevan per..sbb it is still pengalaman akak yg membentuk diri akak sbg akak pd hari ini...kalo x de idea nak menulis maybe boleh stop sekejap tp kalo rasa nak menulis psl keje pun x pe....psl miss conquer ke miss sinar ke smua tu ada 'hiburan' nya bg kami2 yg baca ni..

Ummi said...

setuju dengan oren dan Luna :)

Irfa said...

ala kak wa..janganlah tutup..nanti saya nak baca apa?huhu

pdhal blog sy sendiri pun dah 'berehat'..tp ikhlas cakap akak jgn tutup tau..citer psl hani pulak yer

Irfa said...

camner nak tekan LIKE kat komen luna ni?