Tuesday, February 28, 2012

Menyampah

Assalamualaikum w.b.t


Dulu saya baca apa kak sya tulis pasal staff dia yg dia gelar si Gem tu

Rasa macam tak percaya wujud manusia perangai yang annoying macam tu

Tapi sekarang bila dah berhadapan staff macamtu ...

Ya allah stress nya

Menganggu sungguh

Dengan saya-saya stress sama

Sangat-sangat annoying

Saya tak kisah dato' sri kp panggil saya tiap-tiap pagi

Bila boss baru ni asyik cuti jer

Saya tak kisah dato' pengarah bahagian marah saya tunjuk muka

Oh boss saya sengal and blur

Tak reti buat decision

Semua saya boleh uruskan

Sngguhpun buatbdalam keadan stress and merungut jugak sekali sekala

But i can handle that

Tapi bila melibatkan perangai pegawai bawahan yang annoying saya mmg xboleh blah

Mmg nak mengamuk jer rasanya

Dan saya mmg xboleh nak pandang muka dia

Rasa nak bagi penampar

Tapi macamana nak bagi penampar kalau pandang muka dia pun saya xlalu

Aduhaiiii, saya ni mmg keras hatilah

Kalau org baik dgn saya i'm okay

Tapi kalau anak buah melawan tunjuk pandai mmg sakit ati aku sungguhlah!

Nanti saya citer pasal si anna ni.....

Janda hot....


Wassalam

2 comments:

Irfa said...

saya tunggu citer seterusnya ;)
mmg pun//saya punya perangai lagi teruk.tak boleh tengok muka bila sy nyampah

Zareda Norman said...

Kak ofis kak zar pun ada.. Tak boleh terima arahan smpi kak zar suruh dia pi sambung belajar dan balik kerja pegawai so dia boleh bg arahan instead of terima arahan.. Mengong kan