Sunday, June 25, 2006

aku ingin bercerita lagi dan lagi dan lagi...

Assalamualaikum w.b.t

Sunday, June 25, 2006


Derita itu bukan milikku
Derita itu juga bukan milikmu
Milik siapa derita itu
Kamu dan aku dan semua
mahukah jadi pemilik derita itu?


Aku tak ingin sendiri lagi
Aku ingin dimanja
Juga disayangi
bukan dibayangi
Kasihku bukan untuk dijual beli


Mahukah kau mengasihiku
Menjadikanku sebahagian hidupmu
Ringankan bebanku
Hanyutkan deritaku
Nun di hujung Dunia


Derita jangan datang lagi
Pergi dan pergi dan pergi
Jangan kau hampiri
aku tak mau derita
lagi dan lagi dan lagi


Tidak menyentuh diriku, hanya cubaan di pagi minggu menulis puisi yang ringkas ini untuk tatapan peribadi.


Suara hati dan pemikiran siti detik 6/25/2006 08:31:00 AM 2 cetusan hati
Cerita tentang; Baiti jannati



Wassalam

No comments: