Wednesday, June 21, 2006

Sibuknya....

Assalamualaikum w.b.t



Hari ini langsung tak dapat berehat. Dari pagi hadir taklimat berkaitan dengan pengambilan tanah hingga jam 11.00 am terus mesyuarat dengan pengarah bersama seorang pegawai kanan berkaitan dengan Hari Keluarga, kemudian uruskan hal borang permohonan pinjaman rumah, petang mesyuarat sekali lagi berkaitan dengan Hari Keluarga bersama semua ketua unit bersambung terus taklimat berhubung aduan yang baru diterima petang ini.



Taklimat ini hanya habis lebih kurang jam 5.45 petang. 6.00 petang terus ambil anak dan teringat lama benar tak makan ikan, terus ke Giant, balik jam 8.00 malam dapat panggilan dari seorang pegawai dan berbincang berhubung aduan yang baru diterima tadi. Seterusnya saya membuat mee sup dan makan bersama hani, habis makan suami call, tak lama office call arahan pengarah minta hadir segera. Jam menunjukkan 10.15 malam. Kemas-kemaskan diri dan prepare barang anak- susu, mainan, bantal segala macam terus ke pejabat, pengarah dan beberapa pegawai lain ada sedang menonton World Cup!



Lebih kurang setengah jam menunggu beberapa orang pegawai lagi tak sampai, saya ambil keputusan hantar anak semula ke rumah pengasuh. Balik office terus mesyuarat dan sampai rumah semula jam 12.30 malam. Esok jam 10.30 hingga 1.00 petang ada ceramah pula di Nilai. Nota ceramah tak dikemaskini lagi ni... ohh letihnya saya. Mujur juga anak dan suami tak ada malam ni, tak payahlah layan kedua-duanya.



Suara hati dan pemikiran siti detik 6/21/2006 12:24:00 AM 0 cetusan hati
Cerita tentang; Rencam

Wassalam

No comments: