Monday, June 12, 2006

Awal Bismillah

Assalamualaikum w.b.t


Saya lama benar ingin luahkan apa terpendam di dalam hati dari kecil hingga usia menginjak ke angka 32 tahun 10 may lalu ke satu tempat tapi tidak tahu kepada siapa ingin diluah, dimuntah dan diserahkan seluruh cerita yang kian sesak dan senak didalam benak saya. Bukan cerita tentang diri sahaja, tapi banyak benar masalah yang difikir dari ekonomi, politik, sosial, kebudayaan dan keagamaan. Saya suka benar berfikir isu-isu sekeliling hingga adakala saya sendiri pening.


Telah kurang lebih 2 tahun saya mula tahu banyak orang guna cara berblog ini untuk cerita apa-apa mereka suka dan tak suka dan juga apa mereka nak cerita dan kongsi bersama. Saya juga ada keinginan untuk buat begitu. Dua kali mencuba berblog tahun lalu tapi gagal meneruskan atas pelbagai masalah teknikal. Kali ini rasa ingin istiqamah sebagai satu therapy diri. Bukan apa, adakala rasa cerita di alam maya ini paling relevan dalam suasana hari ini, bukankah baik begitu?

Suara hati dan pemikiran siti detik 6/12/2006 01:55:00 PM 0 cetusan hati
Cerita tentang; Rencam


Wassalam

No comments: