Wednesday, June 14, 2006

Menembak

Assalamualaikum w.b.t


Wednesday, June 14, 2006


Awal pagi hari seawal 0800 hrs ini saya telah dipanggil ke bilik pengarah, dari dulu sampai sekarang saya tetap phobia jika dipanggil ke bilik itu, walaupun suasana bilik itu begitu sejuk dan menyenangkan tapi bagi saya di situlah masalah saya akan bermula. Saya tak pasti apa isunya hari ini tetapi pagi ini baru saya perasan ada missed call dari Pengarah jam 8.30 malam. Sampai saja terus ditanya, "awak dah beli hadiah menembak?".


Oh lega sungguh lega kerana saya memang pun telah membuat tinjauan awal berhubung barang-barang dan harga pembelian. Rupanya pengarah minta saya untuk membeli hadiah di KL. Oh.... peluang itu memang saya nanti-nantikan. Jumaat lalu semasa ziarah isteri kepada Timbalan Ketua Pengarah ajensi saya di HKL kami berempat ahli Puspanita dari cawangan negeri singgah ke Sogo dan saya sempat membeli sebuah beg tangan berharga RM 15.00 bewarna oren. Sungguh berbaloi dengan jenama Giamax.


Seterusnya saya diminta pula untuk membuat perancangan Hari keluarga kami yang telah dua tahun gagal dilaksanakan dan kami bercadang untuk membuatnya di rumah persekutuan Cameron Hinghland. Malangnya apabila saya hubungi JPM tempahan untuk bulan Ogos telah penuh.


Suara hati dan pemikiran siti detik 6/14/2006 06:28:00 PM 0 cetusan hati
Cerita tentang; Periuk nasi



Wassalam

No comments: