Friday, July 9, 2010

Berkecuali

Assalamualaikum w.b.t



Pada masa ini saya rasa saya mula malas nak bercerita dalam blog ini lagi


tak macam dulu-dulu, sikit2 pun nak tulis dalam blog...sekarang takde dah rasa tu..pelik!


dan saya dah tau sikit sebanyak apa puncanya


Rupanya


sebab saya dah cerita kat orang lain


Jadik saya malas nak cerita dua kali


Sebenarnya saya cerita kat miss sinar


walaupun dia budak2 (25 tahun) tapi bolehlah buat rakan bercerita


tambah2 pulak saya ni kaunselor tak bertauliah dia yang 24 jam asyik bergaduh dengan tunang dia


dan banyak masa kami habiskan berdua


Jadik lama2 saling bertukar cerita...


Malah beberapa kali saya call kak aza atau kak aza call saya dia ada sama


kan hp saya loud speaker...dia pun boleh ler dengar


dan dia dapatlah faham situasi saya sebab dia dengar sendiri suara hati kak aza secara langsung


So, ulasan dia tentang kes saya ni pun bolehler pakai sikit sebanyak


sekurang2nya melegakan saya dan mendorong saya buat apa2 keputusan


Itulah sebabnya agaknya saya dah jadik malas nak tulis kat sini


Sebab tulis tanpa perasaan dah...dah rasa kosong jer hati ni


Dan minggu ini saya ambik pendekatan berkecuali


kak aza sms saya tak balas, kakak kepada kak aza sms pun saya tak balas


pak hj pun saya tak sms


senyap tu lebih baik, bak kata hamka kereta mayat 'enjoy the silence'


Wassalam

No comments: