Monday, March 28, 2011

peristiwa paling hitam dlm hidup!

Assalamualaikum w.b.t


Saya tak bercerai hari ni

Sebaliknya saya dapat habuan lain


Saya ditumbuk dipipi kiri


Dengan tumbukan yg sgt kuay dan sakit


Tisu pipi saya cedera


Muka saya bengkak skrg ni


Saya dah buat report polis


Saya dah ke emergency hospital putrajaya


Dapatkan laporan perubatan


Saya dah hadap hakim utk sebutan kes pg tadi


Hakim yg suruh saya report


Pak hj lepas tumbuk sya terus xdtg court


Jantan sial!l


Nampaknya seolah2 dia nak gantung saya xbertali


Sama MO dia dgn apa dia buat kat nani dulu!



Kepala sgt pening sbb menangis non stop kejap berhenti smbung lg sepagi2 ni


Mata pun sgt pedih


Saya nak tido


Saya akan citer panjang bila emosi dah stabil nanti!


Doakan saya!


Apa khabar hani jawab exam hari ni.

Wassalam

9 comments:

NANI SHAHABUDIN said...

terkejut sungguh saya. tak sangka sungguh sampai mcm ni jantan tu buat. patutla suruh ambik dia.

Pnut said...

Ya Allah, apa terjadi ni??
kesian awak wa...
dayusnya jantan yang pukul pompuan..
buat laporan polis dan dapatkan laporan perubatan sekali...

sedihnya saya dengar...

eiz said...

harap akak tbah hdapi smua ni..
pas ni akak buang trus dia dri hdup akak..take care..

Ummi said...

wa, memang pak haji ni kurang ajar betullahkan, geram pulak ummi dengar

nak aje ummi pergi bantai tumbuk dia balik

sabar ye wa, jangan balik2 kat dia dah... lantak dia lah nak jadi apa, jantan keparat betul

ummi plak yang mengamuk....

MA said...

Astaghfirullahalazimm....

Terkejut sungguh saya baca. Dia dah gila ke hapa ?Tuhan dah tunjukkan segala-galanya.

Memang dayus!

You've done the right thing, report polis dan buat medical.

Jumpa Pak Hj tgh jalan, akan saya tumbuk pulak muka dia...jaga kau..

lynna said...

Ya Allah! Terkejut betul baca ni. Kurang ajar betul.

Take care,salwa. Now rehatlah. Allah dah tunjukkan pada salwa betapa tak perlunya u doubt yourself whether it is the right decision utk berpisah dgn dia. Let him rot in hell.

Saya doakan salwa tabahhadapi dugaan ni.

Amir Syafiqah said...

Salwa, geramnya sy baca. Betul Tu, jantan kalau belasah pompuan mmg dayus, Tak Kira la Dia OKU ke Tak. Kalau Dia nak declare war, salwa fight habis-habisan. Kalau Dia Tak nak cerai jugak tuntut fasakh. Sayang, Nama je Pak aji Tp akhlak Tak seperti gelaran. Moga salwa tabah Dan kuat semangT utk hadapi perjuangan ini

Anonymous said...

Wa, masa kawin hari tu, ada taklik x? seingat ina, masa ina kawin ada taklik pasal yg lbh krg maksudnya kalau suami/isteri x duk bersama lbh brp bulan entah, akan jatuh talak...(tp ina pun x brp fhm jgk pasal tu)

Mutiara said...

Astaghfirullahalazim. Manusia jenis apa ni. May Allah balas kekejamannya ini secepat mungkin.