Thursday, March 24, 2011

Saya tetap pendirian kali ini, insyaallah....

Assalamualaikum w.b.t







pagi ni patut pak hj datang nak ambik hani





Sebab saya nak suh dia pergi kat ayahnya adalah kerana kesian dia duduk dibilik bersama yaya





Bukan ada sebab lain





Mulanya pak hj suruh saya hantar hani ke Kuala Trengganu





Saya jawab tak sempat, prog abis jam 10.30





tapi malamnya dia sms pagi esoknya (hari ni) dia nak datang ambik hani





Saya kata ambik yaya sama sebab hani yg jaga yaya





Dia kata hani sorang jer boleh





Sebab hari ahad dia nak datang putrajaya bawak hani naik bas,





Susah nak handle 2 orang...





lepas subuh pagi tadi saya balas





kalau nak ambil hani sorang elok tak payah ambik sebab yaya sorang sini xde sapa jaga





So tak balas pun





Saya andaikan memang takkan datanglah





So hani malam tadi saya ada maklumkan pagi ni ayah nak datang ambik dia bawak ke ktan





hani jerit2 takmau





Tak tau kenapa





mungkin trauma dengan khabar ayahnya pindah hari tu





Saya plak spontan jawab,





"Lah pergilah sana, boleh tau keadaan diorang macamana" (tak tau apa motif utk saya tau semua tu)





tapi hani xnak pulak setuju dengan cadangan saya tu



So, saya biarkan ajer



eh tetiba takder idea lak....


Masih di Suria Cherating sampai esok....


Esok kami bertiga akan balik, sebelum tu nak ke Kemaman, sebab dah dekat sangat dah!






s





Wassalam

4 comments:

dayangbest said...

takyahlaa akak yang hantar gi KT
buat penat badan je

arituh baru gi Kemaman bawak parents
ok gak sbb nak bawak gi minum kat Hai Peng Kopitiam tuh
mak siap beli 3 bungkus kopi haipeng tuh sbb sedap sangat

Zareda Norman said...

singgah kuala kemaman taumakanotak otak dan kepok. Kepok kuala kemaman is the best..

MOKCIK AZWA said...

Cari keropok yang gerai dia dekat2 dgn Intan Kemaman tu..memang yummyyy...keropok keping dia pun lebih sedap daripada losong punya..

Cool said...

kirim kpok lekor kak!!!!!!!!