Wednesday, January 13, 2010

Minta pandangan

Assalamualaikum w.b.t



Hidup sangat mengusutkan sekarang.


Berulang tu satu hal. Boleh handle lagi. takde masalah besar!



Kecuali duit jerlah...tu kena ikat perut sikitlah.


Juga dalam proses nak guna NGV kat keter yg nak berulang tu.


Masalahnya Hani!


Satu. Kesian kat dia hari2 datang seawal 6.30 pagi kat sekolah.....semalam dia budak kedua yg datang. sorang lagi tu lelaki. Pengawal adalah....


Tapi semalam, saya kena hadir mesyuarat dengan top manangement....3 dato' teratas campur dato' ketua bahagian saya.


Juga bersama prof bahagian komunikasi dari UKM dan UiTM.


Teruk juga kerja bahagian ni. Ingatkan senang.


Dia tak stress macam siasatan tapi stress kut lain plak.


Terutama dalam imej SPRM yang agak down sekarang.


Macam2 strategilah pulak kena guna.



Esok PC...semalam bincang 2 jam apa nak cakap kat wartawan...dengan bantuan dua prof tu ler....


Saya kuli jer ...mencatat dan merakam apa yang dibincang...


Dan juga sediakan slide utk exclusive interview pagi ni....



Yang best kat HQ ni saya ada banyak boss atas saya, kami ni diletak bawah pejabat KP terus .....saya jadik kuli batak jer....tapi penat tau....ada jer arahan baru...


Rupanya unit saya ni baru awal tahun ni tubuh jer dan baru aktif dengan mendadak nya ...lepas kes Teoh beng Hock tu baruler khabarnya unit ni dikerah buat kerja mati2an....distruktur semula, dibesarkan dan tiba2 saya lak datang...memang jenuhlah kan...



Eh...


saya nak minta pandangan patutkler saya pindah putrajaya..hidup berdua dgn hani.


Dah tanya Hani dia taknak.

Penat nak cari kawan baru katanya. Kawan2 kat sini semua dah sesuai...


Pastu masalah sekolah. Saya nak kekalkan hani sek agama. SRI Abim hanya ada di Sungai ramal jer..jauh tak dengan putrajaya?


kalau says sewa bilik jer kat p.jaya dan serah hani pada kak aza camana pulak?













Wassalam

2 comments:

dayangbest said...

lagi haru dari kes saya nih
saya berulang sejam sehari pun rasa flat jek..
nih kena fikir hani lagi kan??

btw, comel sangat hani dalam uniform dia.

payarumput21 said...

Salam Wa..

Lama tak singgah sini.. sibuk ye org tu.. hehehe..

Just for tips.. dari kecik sampailah ke hari ini.. akak asik pindah randah.. Sebut je.. Alor Setar, Labuan, Seri Manjung, KL, Kulim, Lukut.. bla.. bla.. bla.. maklumlah kerja ikut contract.. kat Melaka nie pun tak tau sampai bila..

Budak2.. setakat ni memang tak de masaalah kalau nak dapat kawan.. and mereka belajar.. ada yang lebih penting dari kawan2.. KELUARGA DAN KEUTAMAAN..