Wednesday, August 4, 2010

Citer Miss Conquer

Assalamualaikum w.b.t


Miss Conquer miss in action lagi semalam

Gagal dikesan

Miss sinar dah bengang

Isnin dan selasa saya ke Kl

Ada bengkel ICT pelan 5 tahun, saya wakil bahagian

Miss sinar dengan mat handsome dan mat smart ada di pejabat

Boss no 2 memang adalah

Sebelah pagi jam berapa ntah dato pengarah call

Sebelum tu dah sms dan macam bunyi bengang

Malam semalam dalam buletin Utama kuar berita ada cina jatuh bangunan kat kuching

Berita tu kata Cina tu ada kaitan dengan SPRM, walhal mamat cina tu terjun kebetulan dari bangunan yang ada SPRM..mangkuk betul TV3 kaitkan dengan SPRM

Dato' bagi sms senario kes pastu hujung2 condemn kami katanya tak sensitif lain kali cepat bagitau...tapi kes ni Atok dah maklumkan TV3 buat ralat....dah kuar pun malam tadi dalam buletin utama..lega jugak tu...

Hahahaaa, saya siang lagi dah tau hal cina terjun tu, masa kat bengkel dah tau

Saya dok kat sebelah IO kes Teoh Beng Hock, dok borak2 ngan dia...siap tanya kes TBH lagi...bila tau fakta sebenar citer TBH .... senang ati saya....

Dah tu sekarang ni apa kes jatuh bangunan nak kaitkan SPRM? Bengang!


Petang tu ada geng call jugak bagitau, hal cina mati tu...kebetulan saya akat alamanda..lapar balik bengkel KL ambik hani call miss sinar ajak makan...janji jumpa kat alamanda


Lepas maghrib kami solat terus makan..so masa buletin utama tu kami masih melantak kat situlah


Lepas makan gi butik Bonia....dari nak beli handbag sendiri terbeli lak handbag mak saya...suker...selama ni tak pernah belikan handbag dia...beli baju, telekung, kasut kali ni handbag pulak....


Dalam jam 11 atok call marah2 sikit sebab tanya kenapa hari jumaat lepas ada satu kes kita rayu pastu menang...responden dipanggil bela diri tak masuk paper?


Aikk....saya kebuntuan, takde dapat maklumat..aiyoooo


Siasat...saya call miss sinar, katanya boss no 2 minit kat Miss Conquer... masalahnya miss conquer gagal dikesan dan tak jawab call dan tak jawab sms


Miss sinar gelabah saya pun gelabah....


Lepas tu hani lak call, habis PJK kasut lak hilang....nangis bagitau takde kasut..cikgu bagi pinjam selipar cikgu....susah hati saya plak


Pastu tengahari dah janji dengan agen insuran nak jumpa....


nak beli insurans...medical card takde saya ni


10 tahun dulu dah beli minsurans dah kan..pastu pak hj suh stop lepas kawin..burn jer


PAstu beli insuerans CUEPACS pulak, utk saya dan pak hj, pun dia suh batalkan..sedih masa ni sebab saya yg bayar utk dia dan saya...tapi bila dia tau dia suh batalkan.....SYMP!


Sudahnya pastu dia kena stroke...kalo ada insirans senang2 dapat RM40,000 on the spot..boleh fisio kat swasta...masuk wad dapat daily cash lagik...


Kali ni saya beli insurans+ saving utk kami dua beranak plak secara rahsia..jgn bagitau pak hj yer..hahahaaaa

Yerlah bulan2 duit habis tak kemana, pastu tak tau sihat sampai bila


Tengok zubair tu....tetiba sakit sapa tau?


Saya lak kalu sakit bukan ada sapa ambik pot.....keluarga jenis tak ambil tau


Elok masuk swasta....walaupun gome first class

Tapi pak hj dapat kelayakan 1st class saya pun dulu, wad 1st class asyik penuh jer....


Sebenarnya agen insuran ssaya ni kenal dah 4 tahun kot..kenal melalui blog lama saya dulu tu....


En Johari dah lama nak suh saya beli..heheheee


Punyalah lama masa saya ambik fikir nak beli insurans...


Akhirnya usaha en Johari dari blog membawa kepada Facebook saya setuju jugak.....

Semalam jumpa dia kat masjid wilayah, dia bawak anak buah pompuan sekali..so bincang2 saya ambiklah dua2..utk saya dan anak medical card utk kami dah saving tu saya ambik basic tapi hani saya ambik saving tinggi sikit....umur 19 kotlah nanti lepas kawin dia nak sambung belajar pakailah duit tu..hahahaaa azam tu....


Eh..citer miss conquer tergantung......nanti sambung lah yer...

Wassalam

2 comments:

MOKCIK AZWA said...

salwa,

iye ker tu aida adha...dulu lain rupa dia yer..hehe

apa kes org terjun bangunan..org nak bunuh diri salahkan SPRM pulak apa cerr?? huhu

Hanisumayyah said...

Kak Azwa...

Hehehee, tapi sy tengok gambar kat FB nampak sama jer...penmapilan jerlah yg beza...tapi body tetap maintain kurus...kak, dia gred berapa dah kak? SFC ni bukan grade 54 ker?

Kak, apa citer DPP Farah Azlina, betul ker main cinta ngan Saiful? Dulu selalu jumpa farah ni dia ada bawak kes saya kat Kuala Pilah....