Sunday, June 27, 2010

From Seremban With Love...

Assalamualaikum w.b.t


Rumah seremban


Dah selesai dah angkut barang. Awal pagi diorang dah datang.


Sebelum tu pak hj balik, tapi dok menung dalam keter.


Saya hantar utusan suh ajak masuk


Pastu hani sampaikan kata ayah nak tunggu kawan sampai


Oklah, dalam setengah jam tu sampailah..


Mujur sempat saya basuh baju sekolah hani semua.....sebab member suami tu angkut washing machine jugak kan...


Saya angkut semua barang2 yang saya senaraikan semalam


Malah tambah lagi, baju2 dan segala neka mainan hani pun angkut sama


Pasal stor dan penuh


Buku2 saya pun angkut juga....dan buku hani pun dah berkotak2...


Majalah bertimbun jer tinggal...nasibler...


Resepi2 dalam majalah boleh refer kat resepi mesra takpun hanieliza jerlah


Sekarang ni nak cuci mencuci pulak...


Aircond master bedroom plak censor nya rosak


Tak sempat nak betulkan...


Tunggu jerlah jerman ni keluar takpun nanti suh kawan pak hj datang betulkan masa jerman tu ada...apalak salahnya kan?


Lagi satu penapis air yang beli ribu2 tu kan tinggal jer..so nak kena panggil azizah (penjual) tu service nampak gaya banyak habuk dah mendap kot..buka2 airnya hitam....


Dan flush bilik air tengah pulak wat hal...baru jugak tukar tu rosak gak...loose....hmm macam2 jugaklah


Saya baru balik kedai ni beli barang2 cuci2 ni,


Febreeze, ambi pur, good maid...tapi pinggang dah ala2 nak kena macam dulu plak ni


Yerlah...dari malam tadi dok kemas barang2 masuk kotak2


yang mana kecik2 masuk dalam plastik sampah hitam jer...


Dah tu dah kemas masuk kotak angkat ke depan plak...tu yg pinggang pun dah bagi warning tu...


lepas ni nak angkat mengangkat benda2 kecik lak ni...



Kisah pak hj



tadi baru nak menyakat2 dia walaupun muka dia serius jer...


Saya nak cakap...amboi orang tu sikit lagi dapat baby baru....senyap jer yer...


tapi baru nak mula ayat, member lori tu masuk pulak...kacau daun...


Kos lori tadi RM300, pasti saya bagi kat pak hj RM400...saja ambik hati konon beli jiwa dia RM100 lebih tu....apa daaaa saya ni, letak harga RM100 jer nak beli jiwa dia?


Tapi lepas2 tu okay jer dia..eh sebelum2 tu pun banyak gak dia tanya saya soalan, macam dia tanya apa lagi barang nak bawak, then dia round bilik2 tengok ada yg tertinggal tak....


Dan dia yg berkomunikasi dengan org lori tu


Saya dok dendiam jer....dah saya mengendap dari cermin tingkap masa lori sampai semua pun jenis janggut2 kopiah ni.....malu jugakler nak menampakkan diri dah tu tdung plak jenis ariani (murahan punya) yg size kecik lak....



esok jerman datang..pak hj takde pulak dah!


katanya ikut jemaah keluar lagi....hishhh apa lah teruknya dia ni..asyik keluar jer...


Ikutkan saya. tak aper...dah hari tu dia cabar suh saya uruskan sendiri...oklah kan...


tapi bila fikir nak ulang alik seremban-putrajaya-seremban- pastu balik putrajaya semula letih lah kan...


Esok hani sekolah, pastu nak gi jumpa prof kat UKM...pastu ke pejabat, ambik hani, dan balik seremban ....sambut si jerman pastu balik ke putrajaya semula...letih gak kan?


Entahlah....ikut tak larat saya der....tapi apa nak buat....serah jerlah....tulang 4 kerat ni masih ada daya lagi....kang tak buat pak hj sure padankan muka saya....kata haaah...hari tu eksyen sangat sombong..rasakan suami takde baru rasa macamana?


takper...takper...relax....I can do it! Go go!


Wati si dara manja


Tadi si wati ni datang nak sewa rumah kononnya


Tapi dah ada penyewa nak buat camana'


macam tak paham bahasa dia merengek2 merayu nak sewa gak


sampai ati akak...bolehler kak...


akak sewakan 400 tu murah sangat...


bagiler kat saya


saya jaga rumah akak elok2...


dah lama saya tunggu akak balik...


jenuh saya cari nombor tel akak


bolehler kak...


pastu dah bagi no hp saya kata tunggulah hujung hulan 7 lepas jerman keluar kalau cikgu tak jadik masuk bolehler kamu masuk...


dah bertubi2 lak dia sms saya...


tak faham bahasa ker budak ni?


terdesak sangat dia....


dia datang berdua


dengan satu lagi budak


terkejut saya mula2 ingat lelaki, rambut no 2 pendek sangat


dada pun leper jer macam takde tetek


wati ni plak seksi siap t shirt bahagian bahu terkeluar la yg berlubang bahagian bahu..baby t tu...


mata ssaya siap merayap kat leher dia...putih budaknya


dan kat leher ada merah2 ....saya syak love bite lagi.....


dah aya ni..otak ni mulalah terbayang yg bukan2...


lesbian kot budak dua orang ni....


datang naik motor berdua.......


wah mata budak penkid ni meliar tengok dalam rumah...siol jer...mujur tak cakap nak tengok bilik...


mula dia masuk tu (mula dia tunggu luar jer) saya siap tanya dia lelaki ker pompuan?


kalo lelaki takde nya saya bagi amsuk....hishhhh....ko dudukler luar jer...


dah tu jer...last kopek dr seremban!


Wassalam

No comments: