Sunday, October 24, 2010

Dah terhantuk baru carik aku?

Assalamualaikum w.b.t


Pgi2 buta tadi Aza sms saya


Aslmkum wa. maaf ganggu ni. kau tau le family akak 69 kan. lepas kmi wt kptsn tgalkn PD kecoh gila. mcm2 cr pjg cita. jd pendek citer depa wt report ARB biaseler makan RM xbagi sek anak ni. ade lagi le kot. poligami dot dot...his jd org ARB dtg siasat cni. ok le xde komen pe2. dr dulu cmni diorg dh tau.cuma abg le sian tbabit. akak diorg mta nama wa. akak bg jer. nama jer xper ek?


Punyalah banyak kali saya baca sms ni yerlah terang2 tanah jer dah dapat sms....dapat2 lak dari Aza dengan bahasa yg macamni dan banyak short form....


Dah dapat masalah baru nak share?


No no...saya tak sudi nak denagr apa2 kaitan dengan awak...


Saya balas ringkas jer;


"W.salam. Harap akak JANGAN kaitkan nama saya dlm apa2 urusan akak & suami & keluarga akak. Saya dah melalui fasa baru kehidupan dan bahagia dengan hidup saya . Saya taknak tau dan taknak ada apa2 kaitan lagi dengan apa2 urusan akak"


Saya tunggu dia balas...lama tak bernalas, dalam setengah jam pastu baru dia balas mungkin lepas berfikir dan berunding atau rujuk pada suami dia baru dia balas sms saya...


Nanti esok saya tulis sms dia tu, hani dah merengek nak ajak tido ni. Esok dia exam....



Wassalam

6 comments:

Pnut said...

kalau kat FB ada icon :like: kita boleh klik kan??
kat blog tak dak... tapi saya tulis je la...

:i like this post:

Cool said...

saspen laa kak wa ni!!!!!!

dayangbest said...

best best!!

suka baca reply akak tuh

Zareda Norman said...

memang suspen.. tapi bagus jawapan sms wa tu. Strict and precise.. hihihi

MA said...

Well done.

lynna said...

Hehehe kena se das dua...
Teruskan utk bahagia salwa.
way to go girl