Monday, December 15, 2008

Bawa diri

Assalamualaikum w.b.t






Dah tau pak haji tak balik umah semalam....maka pepandailah gi jenjalan okay! Memang hani pun dah macam meroyan asyik dok umah jer dari hari selasa tau!...saya tak pergi hantar hani ke sekolah sebab nilah jer pun masa kami nak berdua-dua...bermesra. So finally hani ngan saya dua2 cotiiii panjang!











So kami teruskan plan tertangguuh. nak ke Ulu Bendul...happy jer hani, saya pun happy gak walaupun saya bukan suka sangat pergi tempat2 macam ni, maksud saya sesak semacam jer...lepas tu nak kena tukar2 baju basah2 semua..lecehlah... kalau tak ramai orang akay gak lagi...



Tapi overall kami sangat happy walauapun kami macam dilihat pelik sebab ambik gambar letak kamera atas batu pakai self timer..malas nak minta bantuan orang...basah2 kan susah...lagipun sangatlah kurang gambar saya dan hani sebab takde sapa nak ambikkan gambar...kan kami selalu berdua jer...maka gambar hani jerlah yang banyak...



Tapi kali ni terfikir plak pakai self timer...letak jer atas batu, setkan 10 second pastu berlari2lah kami dua beranak posing..eii memang kelakar, ada lah mata2 tak berbayar doki perati kami tak sudah2...diorang yang parati ni kat atas tebing nun...







Hani suka .... gelak2 dia...







Tengok...gembira jer kan wajah si Hani...

















Lepas mandi kami ke taman.,






tengok hani mata pun ke atas...kira terlampau sukalah tu....

No comments: