Thursday, December 25, 2008

Nisbah 3:1

Nisbah 3:1

Assalamualaikum w.b.t


Giliran kali ni kan saya kata rasa macam berbulan madu, lain sangat2 rasanya. Maka asyiklah perli memperli antara saya dengan suami....biasalah gurauan lucah ala-ala formal....buat menambah kasih sayang.


lagipun kan ker ada dua anak yang dah faham...uda dan hani memang ada jer..so takdelah dapat sangat nak manja lelebih..kalau takat Hani boleh kowteam suh gi buka CD ker tengok astro ker...



Sebab Uda ada, saya kenalah jaga kelakuan. Kan budak lelaki nama Uda ni dah nak masuk darjah 3 dah. Bila suami tanya napa yang beriya2 tu, cam biasalah kan saya ni nak sangat2 menambah anak.




Suami saya pun mulalah perli2 saya, katanya dah nisbah 3:1 pun masih tak dapat anak..camana tu? Nisbah tu merujuk pada 'ehem ehem'.... bandingan saya dengan Azalah, bukan bandingan giliran tau! Kalau nisbah giliran saya lama dah kalah!




Tulah saya kata nisbah tu kena besarkan lagi...hahahahhaaaa...mampuslah abang katanya....




Faham tak ni....tulah kan kalau dah subur cam kak aza tu, tersentuh jer dah lekat anak...kalau dah takde rezeki saya nisbah 30:1 pun belum tau lagi dapat anak....

No comments: