Friday, January 23, 2009

Madu & Suami & anak-anak

Asslamualaikum w.b.t
Letak gambar jer...malas nak menaip..pala pening lorrr....


Kak aza dan anak-anaknya
Suami, kak aza, saya dan anak-anak


P/s : Hari ni, semalam dan kelmarin sakit kepala, makin hari makin sakit pulak. Kata akak yang jual susu alpha lipid tu ini proses pemulihan...kalau duduk jer mengadap pc ni bolehlah tahan lagi, tapi nak fikir panjang2, dan tukar itu ini tambah2 pening nanti...pagi ni dah lah seharian ke mahkamah, tunggu punya tunggu tagguh lak kes tu council OKT tu tak sihat...apasal tak cakap masa mentioned case..kan awal2 dah boleh mohon tangguh..ni matahari dah lebih tinggi segalah baru nak tangguh...sian jer kat dua orang YB DAP yang sama-sama jadik saksi tadi...saya cukup teruk hari ni, kes ni tahun 2005..saya boleh tak ingat satu hapa benda pun...dah refresh memori pun tak boleh ingat jugak....jenuh hafal ststement tadi..sudahnya tangguh....fikir2 balik tak ingat jugak, rupanya dalam kepala saya kes ni clash dengan kejadian tangkapan OKT lain ..sebabnya? Scene kejadian tu ada 3/4 kes kami buat kat situ..saya lah silap asyik2 nak buat kes perangkap masa saya taklimat tu, saya plan buat kat situ..heheheee bukan apa, senang parking, senang control okt dan saksi/pengadu..sudahnya saya confused lak....asyik terbayang OKT lain...saksi utama pulak xdatang sebab mak eh meninggal! Lagilah xhengat...susah2...

3 comments:

payarumput21 said...

Salam Salwa..

Hmmm.. pening???.. ke pening2.. hehehe.. walau bunyi agak sama.. lain maknanyer..

:)

MOKCIK AZWA said...

Syukur juga kes kena tangguh tu kalau tidak laggii peningg kann..mana taknya banyak sangat kejadian, mixed up plak kronologi kes nanti.

Suka tengok gambar salwa n family tu, teringat pulak my mom, arwah bapa n my stepmom bergambar sama2.

Hanisumayyah said...

Kak ismah,

haih...dah aih pening tu bukan pening2...saya dah baca email akak...yey sungguh bermakna nasihat akak tu..akak saya praktikkan


Kak azwa...

tulah, syukur2 jugak, tapi lepas ni pening balik, harus saya kena buat nota kecik hafal dulu sebelum dipanggail bagi keterangan, tak pasal2 nanti rosakkan kes pulak...

Teringin juga dengar pengalaman kak azwa membesar dalam keluarga berpoligami...